اخبار - آرشیو

نتیجه نهایی مسابقات بدمینتون کارکنان دانشگاه

نتیجه نهایی مسابقات بدمینتون کارکنان دانشگاه

در این مسابقات که با شرکت ۱۲ نفر از کارکنان دانشگاه برگزار شد . عسگر عبدالهی از تربیت بدنی دانشگاه با اقتدار قهرمان و محمد شاهرودی و محرم مصطفی پور دوم و سوم شدند . دکتر بلال حسن زاده نیز مقام چهارم را به دست آورد.

ادامه مطلب

دانشکده ریاضی قهرمان مسابقات فوتسال اساتید دانشگاه تبریز در سال ۱۳۹۷

در مسابقات فوتسال اساتید دانشگاه تبریز که با شرکت ۶ تیم دانشکده های ریاضی، علوم انسانی، علوم طبیعی، دامپزشکی ، کشاورزی اهر و برق به صورت دوره ای برگزار شد، تیم دانشکده ریاضی موفق شد به لطف گل زده بیشتر نسبت به تیم دانشکده کشاورزی اهر ، مقام اول را به دست آورد. این تیم با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل +۱۵ اول و تیم دانشکده کشاورزی اهر با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل +۱۳ دوم شد. تیم دانشکده علوم انسانی نیز با ۷ امتیاز و تفاضل گل +۶ و تیم دانشکده علوم طبیعی با ۷ امتیاز و تفاضل گل +۱ سوم و چهارم شدند.

ادامه مطلب
حراست قهرمان مسابقات فوتسال کارمندان دانشگاه شد
نتایج نهایی مسابقات فوتسال کارمندان در سال ۱۳۹۷

حراست قهرمان مسابقات فوتسال کارمندان دانشگاه شد

دیدار نهایی مسابقات فوتسال کارمندان دانشگاه تبریز در سال ۱۳۹۷ ، بین تیمهای مدیریت حراست وسازمان مرکزی الف برگزار شد و در پایان تیم مدیریت حراست با ۳ گل تیم سازمان مرکزی الف را مغلوب کرد . در این دیدار که با استقبال کارکنان دانشگاه همراه شده بود برای تیم حراست مهدی حسین پور، امید فرشکار و رسول حبیب پور گلزنی کردند و ابوالفضل فائزی ، تک گل سازمان مرکزی الف را به ثمر رساند. در دیدار رده بندی هم تیم دامپزشکی(امورفنی) با نتیجه ۵ بر صفر سازمان مرکزی ب را مغلوب نمود .

ادامه مطلب