مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز به عنوان دبیر برتر مناطق ۱۰ گانه کشور انتخاب شد.

انتخاب مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز به عنوان دبیر برتر کشوری

۰۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۹ کد : ۱۰۰۵۹ اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۴۸۰
سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اولین سال ارزیابی دبیرخانه¬های مناطق ۱۰ گانه کشور که بیش از ۱۳۰ مرکز علمی و دانشگاههای دولتی را تحت پوشش قرار داده است، دبیرخانه منطقه ۳ کشور و دبیر این منطقه، آقای دکتر اهری¬زاد را به عنوان دبیر برتر انتخاب و با اهداء لوح تقدیری با امضاء آقای دکتر صدیقی (معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان) از ایشان تقدیر به عمل آورد.

اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم همچون سایر مراکز و ادارات این وزارت¬ خانه، اقدام به تشکیل مناطق 10 گانه کرده است. بر این اساس دانشگاههای دولتی استانهای آذربایجانشرقی، آذربایجان¬غربی، زنجان و اردبیل در منطقه 3 قرار گرفته¬اند و مدیریت مدیربیت بدنی دانشگاه تبریز به عنوان دبیرخانه منطقه3 انتخاب شده است. از جمله معیارهای انتخاب دانشگاه تبریز به عنوان دبیرخانه تربیت بدنی دانشگاههای منطقه 3 کشور می توان به داشتن اطلاعات فنی و تخصصی، مدیریت مالی ، برنامه¬ریزی و تعامل با دانشگاههای تابعه، داشتن جایگاه ویژه در وزارت علوم و اداره کل ورزش و جوانان استان و ارتباط نزدیک با هیأت¬های ورزشی استان و فدراسیون¬های ورزشی کشور اشاره کرد.  
سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اولین سال ارزیابی دبیرخانه¬های مناطق 10 گانه کشور که بیش از 130 مرکز علمی و دانشگاههای دولتی را تحت پوشش قرار داده است، دبیرخانه منطقه 3 کشور و دبیر این منطقه، آقای دکتر اهری¬زاد را به عنوان دبیر برتر انتخاب و با اهداء لوح تقدیری با امضاء آقای دکتر صدیقی (معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان) از ایشان تقدیر به عمل آورد.
لازم به توضیح است مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تبریز پیش از این، به مدت بیش از10سال (در همه سالهای ارزیابی) به عنوان مدیریت  تربیت بدنی نمونه وزارت علوم انتخاب شده است.

این موفقیت را به ایشان و جامعه دانشگاهی دانشگاه تبریز تبریک عرض می-نمائیم. 


( ۱ )

نظر شما :